Svetainių talpinimo ir aptarnavimo sąlygos

1. Diegimas ir paslaugos paleidimas

„Wolet“ įsipareigoja suteikti vietą tinklapio talpinimui, užsakymo metu nurodytų funkcijų veikimą.

Užtikrinti patalpinto tinklapio prieinamumą interneto ryšio kanalais.

2. Įranga

„Wolet“ įsipareigoja prižiūrėti ir užtikrinti duomenų centro ir programinės įrangos, kurios pagalba veikia tinklapis, veikimą. „Wolet“ informuoja įrangos Tiekėjus apie Kliento aptiktas klaidas, savo nuožiūra ir atsakomybe vykdo atnaujinimo darbus.

3. „Nežinojimo“ politika

„Wolet“ neįsipareigoja konsultacijų IT paslaugų klausimais, bet laikosi geranoriškumo principų ir visais su „Wolet“ paslaugomis ar vadybiniais procesais susijusiais klausimais rodo norą pagelbėti Klientui.

4. Atsarginės duomenų kopijos (Back-up)

„Wolet“ daro atsargines Kliento duomenų kopijas pagal nutylėjimą. Kopijos yra saugomos iki 28 dienų ir daromos kas 7 dienas. Atstatant skirtingų dienų kopijas, kiekvienos dienos kopijos atstatymą „Wolet“ laiko kaip atskirą atvejį, t.y kiekvienas jų atstatymo atvejis apmokestinamas taip pat atskirai.  Atsarginių duomenų kopijų įkainiai nurodomi www.wolet.lt/hostingas interneto puslapyje.

5. Atviro kodo programinės įranga ir kitos taikomosios programos

Kliento pareiga atitinkmai priežiūrėti savo naudojamą web kodą ir kitą programinę įrangą. Laiku užtikrinti jo atnaujinimą, atlikti visus nuo Kliento ar jo samdomų trečiųjų šalių priklausomas procedūras, kad išvengti kenkėjiškų įsibrovimų.

6. Klientų duomenų perkėlimas iš kitų paslaugų teikėjų į „Wolet“ administruojamas sistemas

Atskiru susitarimu „Wolet“ gali padėti Klientui perkelti jo svetainės duomenis iš kitų paslaugų teikėjų į „Wolet“ sistemas, pagal taikomą valandinį darbų įkainį arba fiksuotą atvejo kainą.

7. Kliento administravimo aplinka („Wolet“ savitarna)

Wolet suteikia Klientui standartine interneto naršykle pasiekiamą paslaugų valdymo aplinką, kurioje Klientas gali keisti nustatymus, kurti ir valdyti elektroninio pašto dėžutes, failus, valdyti kitas paslaugas, peržiūrėti mokėjimų informaciją, užsakyti papildomas paslaugas ar pratęsti senasias.

8. Funkcionalumas ir galimybės

Klientas atsakingas už valdymo aplinkos teikiamų galimybių supratimą, jų teisingą naudojimą. Klientas privalo pats atlikti valdymo užduotis: kurti ir valdyti el. pašto dėžutes, vartotojus, tinklapius, tvarkyti failus. 

9. Neskaičiuojamas duomenų srautas

Tinklapių talpinimo planai nėra skirti failų apsikeitimo poreikiu tenkinti. „Wolet“ neskaičiuoja duomenų srauto, tačiau neproporcingo duomenų centro kompiuterio resursų naudojimo atveju pasiliekame teisę klientui pasiūlyti pasirinkti paslaugos planą, atitinkantį resursų panaudojimo pobūdį. Pastebėję neproporcingą duomenų srautą, pradedame dialogą apie duomenų resursų taupymą arba plano keitimą. Taip pat pasiliekame teisę apriboti paslaugų veikimą.

11. Neproporcingas serverių resursų naudojimas

„Wolet“ netaiko jokių automatinių apribojimų, laikosi žmogiškųjų principų ir niekaip neįtakoja planų keitimo jei tai nėra  būtina ekonominiu pagrindu. „Wolet“ pasilieka teisę apriboti paslaugas, pastebėję kliento neproporcingą serverio resursų naudojimą, kurio veiksmai daro įtaką kitiems „Wolet“ klientams.**

12. Svetainių talpinimo planus draudžiama naudoti:** 12.1. nelegaliems turinio ir nepageidaujamiems (SPAM) laiškų siuntimams; 12.2. neatnaujintai, saugumo spragų turinčiai, netinkamai, nesaugiai sukonfigūruotai programinei įrangai; 12.3. intensyviai diskų posistemę apkraunančiai programinei įrangai; 12.4. intensyviai procesorių (CPU) apkraunančiai programinei įrangai; 12.5. intensyviai tinklą apkraunančiai programinei įrangai (paketų kiekis per sekundę, suminis pralaidumas); 12.6. programoms, kurios kaupia didėjančius kiekius nenaudojamų failų ir duomenų (neprižiūrimi laikinų failų katalogai, periodiškai netrinami log failai ir t.t.); 12.7. kenkėjiškai veiklai prieš kitas informacines sistemas; 12.8. Lietuvos Respublikos įstatymuose draudžiamai veiklai.

KONTAKTAI VILNIUJE:
(+370) 5 2001664
pagalba@wolet.lt

Nėra kvailų klausimų, o tik kvaila baimė juos užduoti. Tad jei yra bėdų, kyla klausimų, drąsiai spauskite SUSISIEKTI ir gaukite atsakymą. Mes savo ruožtu, dažniausiai pasitaikančius klausimus verčiame trumpais aprašymas, kurie ateityje pasitarnauja ne tik to klausimo autoriui, bet kitiems WOLET klientams. Norime paprašyti tik vieno, rašykite kuo aiškiau ir nepamirškite palikti savo kontaktų, kad esant reikalui galėtume susisiekti ne tik el. paštu, bet ir telefonu.