Hostingo paslaugos (faktus patikrinti)

Tam, kad internetinė svetainė turėtų iš kur užsikrauti reikia užsakyti svetainės talpinimo paslaugą. Prisijungimus prie valdymo perduoti savo programuotojui.

Dar kitaip ši svetainės talpinimo paslauga vadinama hostingu. Gudragalviai programuotojai gali pavartoti ir terminą shared hosting. Tuo norima pasakyti, kad jūsų svetainė dalinasi vienu serveriu su kitais, bet su tuo viskas yra gerai. Didelių resursų nereikalaujantiems projektams naudoti atskirą serverį naudoti, tiesiog, neekonomišką.

Kaip pasirinkti talpinimo planą?

Planą rinktis reikėtų pagal internetinio projekto dydį, prognozuojamą lankytojų skaičių, pralaidumą ir panašius techninius parametrus, kai juos žinai.  Tačiau, jei esate ne techninis žmogus, turėkite mintyje, kad joks jūsų priimtas sprendimas nėra nepakeičiamas ar žalingas. Jei tiksliai nežinote galite paklausti savo programuotojo, mūsų arba tiesiog užsisakyti mažiausią planą. Kintant poreikiams pakelsite ir planą.

Limitai arba resursų ribojimas

Nei vienas Wolet klientas nėra laikomas piktnaudžiautoju, kol jo veiksmai neparodo priešingai. Kol laikomasi naudojimosi paslaugomis sąžiningumo principų, tol resursai yra neribojami.

Jei nesiunčiate spamo (liet. brukalo) , neturite įkūrę filmų ar kito nelegalaus turinio dalijimosi portalo – miegokite ramiai.

 

Kiti gan jautrūs klausimai

Atsarginės kopijos DAROMOS   Kiekvieną naktį mes kopijuosime Jūsų svetainės duomenis į atskirą duomenų saugyklą ir saugosime juos ten 7 dienas. Prireikus, kartą per mėnesį atsargines kopijas atstatysime nemokamai, papildomi kartai apmokestinami pagal papildomų paslaugų įkainius. Nors mes ir saugome Jūsų svetainės kopiją, rekomenduojame ir patiems kaupti svarbių duomenų kopijas savo kompiuteryje. 
Elektroniniai laiškai  NE SPAMUINE NAUJIENLAIŠKIAMS   Per dieną galite siųsti 200 laiškų. Laiškų skaičius ribojamas kad nesutriktų pristatomų laiškų pristatymas – serveris nepatektų į juoduosius sąrašus. Spaminti nelegalu, o naujienlaiškių siuntimui naudokite tam skirtas paslaugas.
Serverio resursai jūsų paskyrai    Kiekviena hostingo paskyra priklausomai nuo pasirinkto plano, gali naudoti tik jai skirtus resursus. Jei resursus viršysite, svetainės, el. pašto veikla gali sutrikti. Siekiant išvengti sutrikimų, stebėkite resursų naudojimo ataskaitas, atkeipkite dėmesį į DirectAdmin ir mūsų siunčiamus pranešimus apie resursų naudojimą. Esant poreikiui, galėsite užsisakyti papildomus serverio resursus, o mes patarsime kiek jų reikėtų užsisakyti. 
Inode limitas    Pagal nutylėjimą, kiekvienai hostingo paskyrai yra taikomas 100 000 inode (failų) limitas. Įprastomis sąlygomis, šią ribą sunku pasiekti. Jei Jūsų hostingo paskyroje kaupiasi per nelyg daug failų, reikėtų patikrinti ar Jūsų svetainė veikia korektiškai. Dažnai per daug failų kaupia nereikalingi kešavimo (cache) failai. 

  

Kita svarbi informacija

Duomenų srautas NERIBOJAMAS Su sąlyga, kad serveris apkraunamas proporcingai ir nekenkia kitiems serveryje esantiems klientams.Vienam planui 64 statiškos užklausos ir iki 8 dinamiškų PHP užklausų vienu metu.
Disko vieta PAGAL PLANĄ Inode limitas per parą iki 1 GBWolet talpinimo planai nėra skirti duomenų archyvavimui, failų dalijimuisi bei neteisėtos produkcijos platinimui. Serverio resursų perpardavimas leidžiamas tik naudojant Didmeninko planą.
EL. pašto dėžutės NERIBOJAMOS Reikia žinoti, kad saugomi laiškai naudoja tą patį talpinimo planą ir jam skirtą disko vietą. Siunčiamų laiškų limitas – 200 per parą.
MySQL kiekis NERIBOJAMAS Su sąlyga jos netrikdo bendro MySQL serverio darbo. Sudėtingesnėms DB struktūroms, kuriose lentelių kiekis virš 200 gali reikėti ir dedikuoto serveriui.
Talpinamų svetainių kiekis NERIBOJAMAS Su sąlyga, kad joms visoms pakaks skirtų resursų.
Bendroji serverio konfigūracija TA PATI Paslaugos teikiamos bendrame serveryje, dėl to jokie individualūs pageidavimai nėra leidžiami.

 

Turite klausimų, reikia patarimo?

Atsiųskite konkretų atvejį, pabandysime pagelbėti.

Užklausas siųsti: info@wolet.lt

KONTAKTAI VILNIUJE:
(+370) 5 2001664
pagalba@wolet.lt

Nėra kvailų klausimų, o tik kvaila baimė juos užduoti. Tad jei yra bėdų, kyla klausimų, drąsiai spauskite SUSISIEKTI ir gaukite atsakymą. Mes savo ruožtu, dažniausiai pasitaikančius klausimus verčiame trumpais aprašymas, kurie ateityje pasitarnauja ne tik to klausimo autoriui, bet kitiems WOLET klientams. Norime paprašyti tik vieno, rašykite kuo aiškiau ir nepamirškite palikti savo kontaktų, kad esant reikalui galėtume susisiekti ne tik el. paštu, bet ir telefonu.