Kaip susikurti autoatsakiklį (autoresponder)?
Prisijunkite prie DirectAdmin valdymo pulto
-
Spaudžiame Autoresponders:
-
Spaudžiame **Create New Autoresponder: **
-
Užpildome reikiamą informaciją:
Responder Address - pašto dėžutės adresas, kuriai kuriamas autoatsakiklis Subject Prefix - jeigu reikia, sistema atsakydama į laišką automatiškai pridės papildomai prefiksą prie laiško temos, pvz.: AUTOATSAKIKLIS Reply Encoding - patartina naudoti UTF-8 Content-Type - patartina naudoti text/plain Reply Frequency - atsakomumo dažnumas, pvz "1 days". Tai reiškia, kad tas pats siuntėjas gali rašyti ir keletą kartų, bet tą pačią dieną gaus tik vieną automatišką atsakymą Responder Message - automatinės žinutės tekstas Send a CC to - jeigu reikia, galite papildomai pridėti adresatą, kuris gaus laiško kopiją. Pavyzdžiui atsakingo kolegos. Tik apie tai nepamirškite parašyti ir automatinime laiške, nes tada išeis taip, kad siuntėjas persiųs tą patį laišką, kurį kolega gavo jau automatiškai. Kolega bus piktas.
Spaudžiame Create:
-
Jeigu viską padarėte gerai, pamatysite autoatsakiklį saraše:
**
Kaip ištrinti autoatsakiklį?**
-
Pažymėkite autoatsakiklį ir spauskite Delete Selected
-
Autoatsakiklis turi išsitrinti:
(+370) 5 2001664
pagalba@wolet.lt
Nėra kvailų klausimų, o tik kvaila baimė juos užduoti. Tad jei yra bėdų, kyla klausimų, drąsiai spauskite SUSISIEKTI ir gaukite atsakymą. Mes savo ruožtu, dažniausiai pasitaikančius klausimus verčiame trumpais aprašymas, kurie ateityje pasitarnauja ne tik to klausimo autoriui, bet kitiems WOLET klientams. Norime paprašyti tik vieno, rašykite kuo aiškiau ir nepamirškite palikti savo kontaktų, kad esant reikalui galėtume susisiekti ne tik el. paštu, bet ir telefonu.