Domeno aptarnavimo sąlygos

Kaip tai veikia?

1. „Wolet“ remdamasis virtualiu Kliento užsakymu registruoja, perkelia arba pratęsia domeno galiojimo laiką, Klientui paslaugas užsakius ir sumokėjus nustatytą mokestį per internetinę bankininkystę arba tiesioginiu pavedimu pagal išankstinę sąskaitą.

2. Klientui atlikus apmokėjimą, „Wolet“  aktyvuoja domeno registravimo procesą apie jo statusą informuoja Klientą

3. Apie Domeno palaikymo pabaigą “Wolet”  informuoti Klientą nurodytu el. paštu kartu išsiunčiant išankstinę sąskaitą. Paskutinis priminimas apmokėti sąskaitą išsiunčiamas likus vienai parai sms žinute.

Pranešimų dažnumas ir veiksmai

Likus 28 dienoms Išsiunčiamas automatinis laiškas su išankstine sąskaita. Gavus apmokėjimą pratęsiama registracija, išrašoma PVM sąskaita faktūra. Negavus apmokėjimo, siunčiamas pakartotinis priminimas.
Likus 14 dienų Išsiunčiamas pakartotinis automatinis laiškas su išankstine sąskaita. Gavus apmokėjimą pratęsiama registracija, išrašoma PVM sąskaita-faktūra. Negavus apmokėjimo, siunčiamas pakartotinis priminimas.
Likus 7 dienoms Išsiunčiamas priešpaskutinis automatinis laiškas su išankstine sąskaita. Gavus apmokėjimą pratęsiama registracija, išrašoma PVM sąskaita-faktūra. Negavus apmokėjimo, siunčiamas pakartotinis priminimas.
Likus 3 dienoms Išsiunčiamas paskutinis automatinis laiškas su išankstine sąskaita. Gavus apmokėjimą pratęsiama registracija, išrašoma PVM sąskaita-faktūra. Negavus apmokėjimo, siunčiamas pakartotinis priminimas.
Likus 1 dienai Siunčiama SMS žinutė su pranešimu, kad lygiai po paros paslaugos bus nutrauktos. Nesulaukus apmokėjimo, domenų pratęsimo procesas sustabdomas. Klientas netenka teisės į domeną – t.y. domenas tampa prieinamas kitiems interesantams.

 

4. „Wolet“ vidiniuose paslaugų suteikimo procesuose yra nustačiusi saugų Rezervacijos laikotarpį, kurio pagrindu Klientas apie paslaugų pratęsima informuojamas pagal konkretų Rezervacijos laikotarpį, o ne pagal faktinį Domeno galiojimo laiką.

5. „Wolet“ laikosi visų Domeno registravimo reglamentų, sąlygų bei tvarkos, kurių reikalauja Domenų registravimo partneriai.

6. „Wolet“ yra tik Domeno Registrantas, todėl visą atsakomybę kilus ginčytiniems klausimams dėl Domeno naudojimo teisėtumo, prisiima Klientas.

7. Klientas turi teisę vienašališkai nutraukti Domeno naudojimą, tačiau sumokėtos įmokos už Domeno registravimą/pratęsimą nėra grąžinamos.

8. „Wolet“  laikosi visų Domenų naudojimo procedūrinių reglamentų, kurie nurodyti prie kiekvieno Domeno aprašymo http://www.wolet.lt/domenai internetiniame puslapyje.

9. Atskiru susitarimu „Wolet“ gali inicijuoti Kliento turimo Domeno perkėlimą iš kitų Registrantų. Pakeičiant tik Registrantą, Klientui išsaugant visas turimas teises į Domeno nuosavybę.

 

KONTAKTAI VILNIUJE:
(+370) 5 2001664
pagalba@wolet.lt

Nėra kvailų klausimų, o tik kvaila baimė juos užduoti. Tad jei yra bėdų, kyla klausimų, drąsiai spauskite SUSISIEKTI ir gaukite atsakymą. Mes savo ruožtu, dažniausiai pasitaikančius klausimus verčiame trumpais aprašymas, kurie ateityje pasitarnauja ne tik to klausimo autoriui, bet kitiems WOLET klientams. Norime paprašyti tik vieno, rašykite kuo aiškiau ir nepamirškite palikti savo kontaktų, kad esant reikalui galėtume susisiekti ne tik el. paštu, bet ir telefonu.