Kliento aplinka

Prisijungimus prie Kliento aplinkos turi visi Wolet klientai. Jei galvojate, kad jūs tikrai neturite - tikrai turite.

Ką galima nuveikti Kliento aplinkoje ?

  • Užsakyti, pratęsti paslaugas
  • Apmokėti ir matyti apmokėjimų istoriją
  • Valdyti domenų nukreipimus (aka DNS)
  • Valdyti talpinimo planus
  • Keisti Whois informaciją
  • Palikti užklausą pagalbos registre

Pamiršote slaptažodį?

Wolet interneto svetainėje paspaudę Prisijungti,  suradę ir paspaudę smulkiomis raidėmis parašytą tekstą Pamiršote slaptažodį?  pateksite į slaptažodžio priminimo langą. Įveskite el.pašto adresą ir priminimas atkeliaus į jūsų pašto dėžutę. Jei neatsimenate kokiu elektroninio pašto adresu kūrėte paskyrą pasižiūrėkite į kokį paštą gaunate laiškus iš Wolet. Jei ir ten nepavyksta atrasti, tuomet susisiekite - ieškosime mes.

Jei naudojatės įvairiais socialiniais tinklais, pagalvokite ar nebuvote savo paskyros susieję su vienu iš jų. Jei nebuvote, būtinai tai padarykite kai sistema primins slaptažodį, nes tai labai patogus būdas nepamesti slaptažodžių, nes tinka socialinio tinklo slaptažodžiai.

Ar saugu jungtis su Facebook ir kitų socialinių tinklų pagalba?

Taip saugu.

KONTAKTAI VILNIUJE:
(+370) 5 2001664
pagalba@wolet.lt

Nėra kvailų klausimų, o tik kvaila baimė juos užduoti. Tad jei yra bėdų, kyla klausimų, drąsiai spauskite SUSISIEKTI ir gaukite atsakymą. Mes savo ruožtu, dažniausiai pasitaikančius klausimus verčiame trumpais aprašymas, kurie ateityje pasitarnauja ne tik to klausimo autoriui, bet kitiems WOLET klientams. Norime paprašyti tik vieno, rašykite kuo aiškiau ir nepamirškite palikti savo kontaktų, kad esant reikalui galėtume susisiekti ne tik el. paštu, bet ir telefonu.